Astra Fest

I morrn blir det STOOOR fest med jobbet. Bjudna dit är ca 900 personer, får se vilka som kommer. Eller hur många som kommer. Kanske runt 600-700. :D
Jag har köpt nya kläder, nu börjar jag kanske leva lite mer. Jag typ tokshoppar, och inte alls sånt som jag kanske skulle köpa när Micke levt. Mamma sa det, att min stil ändrats sen älskling gått bort.
Jag fick ett härligt minne idag, som jag kommer i håg från somras.

Jag var på stan, vi gick förbi en liten "korvgubbe" med ett s.k "korvhus".
Mitt minne:
Strax innan sommarn, så gick jag o Micke till mamma.
Han var hungrig (som jämt), han ville ha korv.
Han ställde sig i kö, det var ganska många som stod där.
Micke kommer fram till luckan. Han säger:
 "Jag är skit hungrig, jag vill ha en STOR korv"
Korvgubben: "Har du inte stor korv, vill du ha ÄNNU större?"
Micke skrattar. Sen frågar korvgubben mig om han har stor korv. Ööööh! Alla skrattar.
Jag minns inte exakt, om det var så här det sas där. Men nått åt det hållet, jag var nog den enda som riktigt skämdes.
Micke skrattade jätte mycket. Gullet! Snällis. Andra hade säkert tagit illa upp. Det är ju lite "privat" med storlekar haha!

Jag är kär,
men han är inte här.
Vet inte om vi ses nån mer gång.
Vet inget längre.
Jag vill vara kär, krama om den jag älskar.
Nån som vet hur ont detta gör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0