Konstigt

Hade den konstigaste känslan i natt.
Jag hade somnat, kom in i "drömvärlden".
Och i den världen, satt Micke i fängelse.
Han var inte död. Det var fruktansvärt verkligt.
Han och jag hade inte setts på tre månader,
han skulle komma ut NU på fredag.
Och jag kan inte beskriva känslan, glädjen, pirret..
Ja ALLT! Jag kände i min kropp.
I tron om att jag faktiskt skulle få se honom IMORGON!
I drömmen, så låg jag i sängen och tänkte på vad vi skulle göra.
Men sen vakna jag. Och vips börja tårarna rinna nerför kinderna.


( Micke har aldrig suttit i fängelse, skulle aldrig hamna där heller. Men för mig är nästan allt bättre än död )


Vill sluta drömma,
och vakna upp i verkligheten.
Med dig Michael vid min sida.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0