Kyss

Jag tycker att en kyss i ett förhållande har en jätte stor roll.
En kyss kan verkligen få en att må bra, om man får den från den man älskar.
En kyss kan trösta, en kyss kan få en att le, en kyss är det bästa som finns.
Jag ÄLSKADE när jag och Micke kysstes, hans stora läppar var som gjorda för
att kyssas med.
Vi kysstes jätte ofta, men oftast när vi var själv. Annars pussades vi bara.
En kyss på morgonen så klart, en kyss på kvällen.
Så ska det vara.
Underbart var det! Jag drömde i natt att jag kysste Micke. Och pussade honom
överallt. Hela tiden! Jag kunde inte sluta.
Är det nått jag aldrig kommer glömma, så är det hur det var att kyssa hans underbara läppar...
Jag saknar verkligen honom.. Gud jag saknar så jag saknar min PRINS!


Älskar dig.
Du är så
JÄVLA underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0