Snart läggdags

Vet ni att jag vill inte gråta mer. Orkar inte gråta i smyg.
Trycka tillbaka mina tårar.
Jag tror att Micke inte heller vill att jag ska gråta.
Han vill att jag ska vara stark, så att han kan vara stolt över mig.
Det är han nog säkert ändå...
Men jag orkar inte gråta, för hur mycket jag än verkar
gråta, så kommer jag aldrig, ALDRIG få tillbaka min älskade Micke.
Må du vilda i frid, du vackraste ängel.
Din favorit tjej saknar dig så himla mycket.
Hon gråter gömda tårar för dig, hela tiden.
Hon önskar dig tillbaka varje sekund...
Jag kan inte rå för. Det är ju mänskligt att gråta.
Men jag tycker det är sjukt jobbigt, hela tiden.
Jag kan sitta på bussen och bara vilja störtböla.
Jo klart jag kan gråta hur mycket som helst för Micke skull.
Men jag skulle hellre göra det om jag visste att de får honom tillbaka snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0