Från tidningen

Här är en insändare som
jag skrev i den lokala tidningen.
( Där det stod om Mickes olycka)

Du kom in i mitt liv som en virvelvind. Du var den gladaste,roligaste och underbaraste människan. Ibland kunde jag fråga dig hur du alltid var så glad och pigg. Och du bara log mot mig. Jag önskar att jag hade träffat dig tidigare. Det känns som du sådde ett frö i mitt hjärta men har inte hunnit avslutat det du påbörjade. Det hade precis bara börjat, det underbara och roliga livet jag skulle få leva med dig. Allt känns så overkligt. Jag har så ont i mitt hjärta, och det ekar i mitt huvud. Kommer du aldrig komma och lägga dig brevid mig? Ingenting kan jämföras med dig. Jag Älskar Dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0