Fy f*n!

Nu räcker det. Nu skriker jag. Vill inget mera.
Jag ringde min mamma, tusen gånger. Hennes mobil var avstängd.
Det brukar den ALDRIG vara. Jag vart rädd.
Jag ringer min syster och ber henne ringa mamma.
I samma veva ringer det  "Dolt nummer" till mig.
Det är mamma, som ligger på sjukhuset.
Hon har tuppat av på jobbet, fått jordens yrsel.
Så hon ska ligga kvar över natten. Dom ska röntga hennes huvud.
Ta olika prover och så. Jag ber snälla, snälla...
Mamma! Jag behöver dig mer än nånsin. Så jag hoppas verkligen det
inte är nåt.
Om det skulle vara nått med henne. Vet jag inte hur jag ska klara av det.

Räcker det inte med min Micke?

Jag håller mina tummar så hårt, och ber.
Inget ska hända min andra ängel, min mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0