Hårt

Livet är så tufft. Varför ska det vara så svårt och hårt?
Jag vill inte att det ska vara det allra enklaste, men jag hade ju helst
vilja slippa vissa delar av mitt liv.
Och jag hatar att det är Fredag. Hade Micke funnits här nu,
så hade vi suttit hemma hos han och ätit skräpmat och kollat film.
Sen hade Micke somnat före mig, han gjorde jämt det på fredagar.
Min älskling arbetade hårt i veckorna.
Sen hade jag lagt mig brevid han, i sängen och pussat honom.
Och han hade vänt sig om, och hållt om mig.
Sen hade jag somnat i min mans armar.

Allt känns så hårt.
Jag får aldrig mer sova
i min killes famn igen.


Dagarna går inget blir bättre.
Har en stark känsla av att jag ska få se min
älskade ärta igen!
Micke, ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0