Du är min ängel

Jag kan inte hjälpa det, men när jag tänker på Micke så skrattar jag.
Fan vi hade så kul ÄLSK!
Jag var inte ens sur, jag kanske lät sur. Då blåste Micke ut läpparna och kolla surt på mig
och sa "jaha nu är hon sur". Sen log han. Och då skratta jag och sa att jag inte alls var sur.
När jag var ledsen och grät, så kramade han mig och tröstade mig.
Sen skrattade han alltid jätte mycket åt mig. För om jag kollar på "Extreme home makeover" så gråter jag.
Och då skrattade han åt mig. Och sa "vaa faan" och så hörde man hans höga skratt. Och jag började gråta ännu mer, och Micke tjöt av skratt.
När vi gick på stan ville jag hålla handen, men Micke gav mig bara fingret för att retas. Han sträckte ut lill fingret och
sa ta fingret då. Då vart jag putt. Och då fick jag hela handen. Jag gick jämt på vänster sida och höll i handen. Han tyckte aldrig att jag höll hårt, att han fick kämpa med att hålla händerna, haha!
Vi tjafsade alltid om vad vi skulle titta på, på tv:n. Men vem gör inte det. Men vi hade mycket favorit program tillsammans.
Till slut började Micke till och med gilla Desperate Housewives, och Sex & The city. Haha! Men de fick ingen veta.
Men jag avslöjade det. Han visste till och med rollernas namn. Gabrielle, Carlos, Samantha o.s.v.
Vi fira midsommar i öregrund. Jag var sjuk och kunde knappt prata. Men Micke försökte göra mig glad. Och få mig att skratta, han gjorde roliga miner. Sa sjuka saker. Man kan inte låta bli att le då.
Vi busade jämt, jag var som en tonårspojke.
Och när vi var på bio, då höll vi jämt hand som ett ny kärt par,eller satt och smekte varandra lite på armarna/benen och så. Det var så mysigt!
Hans bästa tjejkompis fyllde år i somras. Och hon bjöd på oskalade räkor som förrätt. Jag älskar räkor, men har aldrig skalat. Så Micke lärde mig att skala, han verkade så stolt över det. "Du vickar lite på stjärten.. Ja så där, duktig" Som en pappa. Jag tyckte han pratade för högt, jag skämdes haha!
Det här är bara små saker. Men han gjorde allt för mig, och jag allt för honom.
Han är den finaste människan jag mött. Jag älskar han så mycket. Man inser inte vad man har först man förlorar det!
Men jag har vetat hela tiden att jag hade den underbaraste pojkvännen på jorden.
Fredagen innan, så sa jag innan jag gick "Micke jag älskar dig" Så stod jag i hallen och vänta på ett svar. Han halvsov.
Sen sa jag det igen. Till slut kom ett ynkligt  "Desamma"  fram.. Så gick jag.
Hade jag vetat att det var hans sista helg i livet. Hade jag aldrig lämnat hans sida.
FAN oxå! Micke varför du? Det finns gott om onda människor, som inte förtjänar ett korv öre.

MICHAEL <3 MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0