I morgon, Fyra veckor..

I morgon är det fyra veckor sen allt hände.
Hemskt, overkligt och jobbigt fortfarande. Jag drömmer hela tiden om Micke. Allt är
så verkligt, helt sjukt. Är det han som pratar på riktigt i mina drömmar?
Jag klarar inte av att tänka på han om nätterna innan jag ska sova,
då gråter jag mig bara till sömns. Och det är så jobbigt. Allt är så jobbigt.
Jag älskar honom, jag är jätte kär, men han är inte vid min sida.
Eller han kanske är vid min sida, men jag ser honom inte.

En dikt till Micke:

Jag ser dig enbart i mina drömmar.
Men är du här med mig alltid?
Jag hör viskningar genom natten,
är det du som vill säga nåt?
Du kan inte komma dit jag är,
men jag komma till dig.
Det kanske tar tid, kommer inte än.
Men jag kommer aldrig sluta älska dig.
Men vi syns i mina drömmar tills dess.
Låna mig dina vingar i natt.
Kom till mig min ängel.


Jag saknar dig så det gör ont.
Vill verkligen att du ska vara här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0