Vet inte


Jag har tänkt mycket på Micke nu igen.
Det har gått PRICK sju månader sen han gick bort, nu på torsdag.
Saknar honom så otroligt, han gjorde mitt liv enklare att leva och såklart tusen gånger roligare.
 
Men jag ska tala om en sak nu.
Det har ju inte gått så lång tid, men jag blir inge yngre.
Och jag vill så gärna hitta nån att älska, som älskar mig tillbaka,
Tycker jag förtjänar det.
Kanske har hittat honom också... Vet inte.
Det är så struligt just nu. Är sååå rädd för att bli sårad.
Aldrig, ALDRIG igen!
Och aldrig mer, får nån dö från mig.
För varje människa som dör, dör en bit i mig också.
Jag har ett stort hjärta, känner sorg för många och mycket.
Men mitt hjärta orkar endå inte med så mycket.

Micke tog med sig en stor del av mitt hjärta.
Hoppas han håller det hårt i himlen.
Kanske ger han tillbaka den, när vi en dag möts igen.
Jag är ganska säker på att vi ses igen..

Saknar dig, ärtan. Det vet du!
Och bara du kan veta det..
För alltid älskad utav mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0