Hittade en sak

Jag hittade nått som jag hade skrivit in i min mobil.
Bara nån dag efter Mickes bortgång.
Det rörde mig till tårar i alla fall...

Mitt liv känns så meningslöst utan dig.
Viljan att leva försvann med dig.
Jag tänker på dig om dagen,
drömmer om dig på natten.
Önskar hela tiden att du var här.
Hur ska jag kunna fortsätta utan killen i mitt liv?
Nu är du verkligen en drömprins.
För jag ser dig enbart i mina drömmar.

Många har kommit fram till mig och berömt mig.
Tycker att jag är stark, undrat hur jag klarat detta.
Jag säger en samma sak till alla.
Man ÄR starkare än vad man tror.
Och hur det än är.
Om jag inte orkar leva.
Gör det för Mickes skull..
Jag tror inte Micke ville dö.

Jag saknar dig hela tiden.
Jag vill verkligen ha tillbaka dig.
Du är den snällaste människan jag stött på.
Du var den enda människan, jag kände att jag
riktigt kunde luta mig mot i alla väder.
ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0