Tårarna faller

Nu faller mina tårar igen.. Ser knappt skärmen.
Nu räcker det, det är inget kul längre.
Nu får du komma tillbaka till mig..
Jag har mina minnen från dig.
Men det känns så långt borta..
Som att jag aldrig känt dig.
Men jag känner inne i hjärtat att du finns.
Det går inte beskriva känslan att du aldrig mer ska få se nån.
Jag har gråtit klart nu, lugnat nerverna lite..
Det var största gråtattacken jag haft på länge.
Jag kan inte hjälpa att känna när jag gråter, att Micke står och tittar på mig.
Och tycker jag ser rolig ut när jag gråter (han gjorde alltid det) , men samtidigt brister det
i hans hjärta av att se mig.
Jag bruka fråga vem är din favorit tjej? - Du är, sa han!
Men Billy (katten,också tjej) då? - Aa, hon också då. Sa han.

Jag ha sagt de förut, säger det igen.
Dina favorit tjejer vill ha hem dig igen.
Nu får du fan komma tillbaka!

Jag håller på lagar mat.
Tänker ofta på Micke när jag lagar mat.
Han älskade min mat..
Saknar honom så förjäkligt..

Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0